החיוך המעודן של עידן | הבטחת השנה בתחום האופנה בשיתוף פעולה ייחודי עם קולגייט
בעוד שבוע ייפתח בתל אביב שבוע האופנה, והתצוגה של עידן לרוס מסומנת כאחת המסקרנות ביותר. המעצב הצעיר, הקול והאוטוטדידקט, פועל כבר כמה שנים מתחת לראדר התקשורתי והצליח ליצור לעצמו פלוגת לקוחות מסורות. "קולגייט אופטיק וויט" פרשה את חסותה על התצוגה בדיוק מהטעמים הללו: חדשנות, אסתטיקה, פנים אל קהל סקרני ונועז והרבה יופי.
תחת הלוגו המשותף COLGATE X LAROS התכנסו כל מי שהוא שם דבר בעולם האופנה לצד בכירי קולגייט לקוקטייל השקה של שיתוף הפעולה המדובר. על גג "הפלמינגו" ברחוב הירקון, עם ליטופי בריזה ומצעד של דוגמניות מרהיבות הציג לרוס את הדגם שעיצב במיוחד למען קולגייט: שמלת משי וסאטן ותחרה צרפתית, ענוגה ורכה, נוחה להפליא. אלנה (דוגמנית הבית של ארמני) התהלכה סביבנו לבושה בשמלה המחמיאה, כשברקע מוקרן סרטון ההשראה – וידאו ארט של האמן אנדי וורהול שבו נראית אישה מצחצחת שיניים במשך 4 דקות, באופן שנראה סקסי ופתייני. "אני מרגיש שחיוך אמיתי הוא פותח הדלתות הטוב ביותר", הסביר לרוס, "הוא מקרב אנשים ובעיקר משדר ביטחון ונוחות. השמלה שבחרתי היא כזאת, עבור – נוחה ומאווררת והאישה שלובשת אותה באה לעולם בחיוך".
יוני שסטוביץ דיבר על "אופטיק וויט" כמותג שחושף שיניים בריאות ולבנות, ממש כמו אקססורי אופנתי. מוטי רייף, יוזם ומנהל שבוע האופנה גינדי תל אביב, הוסיף וחיזק את חיבור בין חיוך לעולם האופנה.
מי היה? קרן מור שבאה בחולצה מנומרת שעיצב עידן לרוס, אניה בוקשטיין היפה באוברול שחור של לרוס כמובן, הזמרת מיכל שפירא, ירון מיניקובסקי המעצב הוותיק, אשתו השחקנית פזית ועוד עשרות עיתונאים ואורחים מתעשיית האופנה והיופי. ארי מנדלבאום, עינת פרידמן, המנהלת החדשה של קולגייט פלמוליב, נגה באנר מנהלת השיווק, ויויאן קרני מנהלת המותג, נציגי משרד היח"צ של אירינה שלמור וצוות אחד של חדשות הבידור שתיעד את האירוע.
היה טעים? מלון בראון "פלמינגו" הוציאו לאורחים מנות קטנות ואופנתיות כמו פולנטה בכמהין, ניוקי בגבינות חריפות והרבה הרבה אלכוהול.
איך היה? מלא ביופי.
מה יהיה? שיתוף הפעולה בין לרוס לקולגייט יגיע לשיאו בשבוע האופנה, בתצוגה שתתקיים ב-21.10.
הישארו עימנו.
צילום: סיון פרג'