סטייל מדור לדור
למותג העל הצרפתי, לאנוון, יש כבוד גדול למורשת ארוכת שנים, והנושא הזה מלווה את היצירה המופתית של בית האופנה היוקרתי בכל פריט ופריט. משמלת ערב הדורה ועד עיצוב ניחוח. הבושם Éclat d’Arpège, מלווה את בית האופנה כבר 100 שנים, והפך לאגדה.
הכל התחיל כשג'יין לאנוון התחילה לעצב בגדים לבתה הקטנה, ואחר כך לחברותיה ואז לאימהות שלהן… ההצלחה הייתה עצומה, וב-1909 היא הקימה את בית האופנה. כך התחיל סיפור אהבה לעולם האופנה, סיפור שהלך וגדל. הבושם הראשון Arpege עוצב ברוח ארט דקו, כשדמות האם והבת מוטבעות בה בעדינות. המוטיבים של אהבה, רכות ונשיות, המשיכו ללוות את העולם היצירתי של ג'ין לאנווין גם בבושם הבא Éclat d’Arpège,.
Éclat d’Arpège, הפך להצלחה מסחררת בכל העולם, וסימל את הסטייל הצרפתי הנצחי. הניחוח הייחודי כבש נשים באשר הן. אמהות העבירו אותו לבנותיהן, כירושה שעוברת מדור לדור. הניחוח הפרחוני, האלגנטי והרך נשמר בבקבוק הסגול הקלאסי, והתעדכן עם רוח הזמן. ובדיוק כמו שבית האופנה, בניצוחו של מעצב העל אלבר אלבז – משמר את המורשת של שושלת לאנוון, כך גם עוצמת הבושם של מפגישה בין עוצמת העבר לעתיד שבפתח.
בתמונה: Dufau portrait de Jeanne Lanvin by Clémentine Hélène Dufau