מעתה אמרו: ג'נדר FREE | קלווין קליין בהשקה חדשה
קלווין קליין משיק את הטרנד הלוהט הבא.
חלפו יותר מ-20 שנה מאז השיק קלווין קליין את הבושם האלמותי שלו CK1. בשנות התשעים היה מדובר ברעידת אדמה בעולם הבישום: בושם אחד לו ולה?! בהחלט. את הכפפה הזו הרימו מעצבים רבים ויצרו בשמים תחת הכותרת "יוניסקס".
מחר, ב-2.2.2016 מטיל מעצב העל האמריקאי, קלווין קליין, את הטרד הבא: בושם נטול ג'נדר. ניחוח מסחרר לכל מי שרק חומד אותו. ניחוח עוצמתי ונטול דעה קדומה, שמאפשר לשני אנשים להתאחד וליצור חוויה משותפת של אהבה, תשוקה וידידות. הקמפיין שצולם על ידי הצלם המוערך והשנוי במחלוקת, ריאן מקגינלי, משלים את הספונטניות והריגוש המאפיינים את הניחוח. הקמפיין מציג ארבעה סיפורים המתמזגים לעלילה אחת בדרכים לא צפויות על רקע המרחב האורבאני. ארבעה זוגות צעירים עם אופי מתירני ושובב המצליחים לגלם את כל הנרטיבים שמאפיינים את בני הנוער של היום. ארבע מערכות יחסים שונות וייחודיות שכולן כאחת מצליחות להדגיש את הריגוש בחיים ארוכים ומשותפים של שני אנשים.
והניחוח? ck2 מאופיין בניחוח אמביוולנטי המצליח לאזן בין החיות הקצבית של העיר לבין השלווה והרוגע של הטבע. הניחוח נפתח עם תבלין בלתי צפוי של שורש וואסבי עמוק וחריף המודגש על ידי תווים מגנטיים, חמימים וקרמיים. תו הליבה עושה שימוש במולקולות זעירות המדמות את הניחוח הרענן המופק כתוצאה ממגע הגשם בבטון חשוף, מתובל בנגיעות פרחוניות של אירוס וורדים. התו התחתון המופק מאלמוגים וסנדלווד מתאפיין בנוכחות מוקפדת המזכירה את החום הנעים המופק מאבני רחוב חמות ביום קיץ חם.
הרלוונטיות של קלווין קליין, שהעלה בשנות התשעים את קייט מוס על ראש שמחתנו, נשארה בשיאה: עובדה, הוא ציוות את קנדל ג'נר וג'סטין ביבר לקמפיינים שלו.