קנדל ג'נר, ג'יג'י חדיד ואחיותיהן בקמפיין החדש מבית בלמן
באדיבות: פורבס לייף
אוליבייה רוסטינג, השם החם היום בסצינת ההוט קוטור והמנהל הקריאייטיבי של בית בלמן, מבין היטב את השפעת תרבות הפופ והריאליטי על מגמות בשוק שלו. פרסום המותג בלמן עבר בשנים האחרונות מתיחת פנים והפך לרלוונטי יותר מתמיד בזכות הקווים הסקסיים, מקריני הכוח וחשוב מכל – ביכולת שלהם לייצר שיחה ולחולל מעורבות. המודעות שלו שמעטרות כל מגזין שמכבד את עצמו מעוררות אותה תשומת לב.
לקולקציית הסתיו 2015 אוליבייה החליט לקחת את עזרתן של 3 זוגות אחיות שמוגדרות כיום כמובילות דעה בתחום האופנה: קנדל וקלי ג'נר, ג'ואן ואריקה סמולס וג'יג'י ובלה חדיד.
הקונספט היה אהבת אחיות ואין ספק שהוא הצליח במשימה. לדברי אוליבייה הרעיון הגיע אליו מהקמפיין הקודם שצילם את קים קרדישיאן ובעלה קנייה ווסט. " האהבה היתה כל כך גדולה על הסט שהכה בי שחייבים להמשך ולתרגם את זה למשהו חזק דומה בקמפיין העוקב."
ומה אתם אומרים?






