שסטוביץ קנדל ג'נר, ג'יג'י חדיד ואחיותיהן בקמפיין החדש מבית בלמן

קנדל ג'נר, ג'יג'י חדיד ואחיותיהן בקמפיין החדש מבית בלמן

21-07-2015

באדיבות: פורבס לייף

 

אוליבייה רוסטינג, השם החם היום בסצינת ההוט קוטור והמנהל הקריאייטיבי של בית בלמן, מבין היטב את השפעת תרבות הפופ והריאליטי על מגמות בשוק שלו. פרסום המותג בלמן עבר בשנים האחרונות מתיחת פנים והפך לרלוונטי יותר מתמיד בזכות הקווים הסקסיים, מקריני הכוח וחשוב מכל – ביכולת שלהם לייצר שיחה ולחולל מעורבות. המודעות שלו שמעטרות כל מגזין שמכבד את עצמו מעוררות אותה תשומת לב. 

לקולקציית הסתיו 2015 אוליבייה החליט לקחת את עזרתן של 3 זוגות אחיות שמוגדרות כיום כמובילות דעה בתחום האופנה: קנדל וקלי ג'נר, ג'ואן ואריקה סמולס וג'יג'י ובלה חדיד.

הקונספט היה אהבת אחיות ואין ספק שהוא הצליח במשימה. לדברי אוליבייה הרעיון הגיע אליו מהקמפיין הקודם שצילם את קים קרדישיאן ובעלה קנייה ווסט. " האהבה היתה כל כך גדולה על הסט שהכה בי שחייבים להמשך ולתרגם את זה למשהו חזק דומה בקמפיין העוקב."

 

ומה אתם אומרים?

 

לבשמי בלמן לאישה לחצו כאן

 

 

 

    הירשמו לניוזלטר!

    רוצים להתעדכן בכל הקופונים והמבצעים על כל החדש והנוצץ בעולם הקוסמטיקה והטיפוח?
    רוצים לשמוע על כל המתכונים והטיפים הכי מיוחדים וטעימים בעולם הקולינריה? הירשמו עכשיו!

    טואלטיקה
    עדכונים שוטפים
    על עולם טיפוח
    הפרט והבית
    בחר
    יופי וקוסמטיקה
    עדכונים שוטפים על
    החדש והנוצץ
    ופעילויות שאתם
    חייבים לדעת עליהן
    בעולם היופי
    בחר
    מזון
    עדכונים חמים על
    מוצרים חדשים,
    פעילויות מדליקות
    ומתכונים שווים בעולם
    הקולינריה
    בחר
    קמעונאים
    עדכונים שוטפים על
    מוצרים חדשים,
    פעילויות שיווקיות
    ומידע קמעונאי חשוב
    בחר

    * ניתן לבחור יותר מניוזלטר אחד

    קראתי ואני מסכים לתנאי הפרטיות ולתקנון החברה. היני מאשר קבלת חומר פרסומי.

    קראתי ואני מסכימ/ה לתנאי הפרטיותולתקנון החברה.
    היני מאשר/ת קבלת חומר פרסומי.

    הרשמו לניוזלטר