שסטוביץ בלמניה | אוליבייה רוסטינג חולם על ריהנה

בלמניה | אוליבייה רוסטינג חולם על ריהנה

02-03-2015

אוליביה רוסטינג, המנהל הקריאטיבי של בית בלמיין, מצעיד אותו למאה הבאה.

לפני 10 שנים, כשאוליביה רוסטינג היה בן 18 הוא עזב את פריז, ונסע לאיטליה להתמחות בסטודיו של רוברטו קאוולי. "למדתי שם המון. במשך חמש שנים הבנתי מה צריך לעשות כדי להיות טיפה יותר מסחרי, איך להיות אמביציוזי, ואיך לא לפחד ולהעיז. דבר אחד לא למדתי – מהו טעם. כי את הטעם של קאוולי אני לא אוהב".

ילד הפלא הזה הוא עכשיו בן 28 ומשמש מנהל הקריאיטיב של בית "בלמיין". הוא נולד במחוז בורדו להורים מאמצים. "אני חושב שזה פתח לי את העיניים", הוא אומר, "מאז ומעולם הייתי ילד של העולם. ספגתי מורשת צרפתית, אבל אני יודע שליוקרה, לאיכות, למודרניות – אין גבולות. גיליתי שאני אוהב לבחוש בתרבויות, לערבב סגנונות, וליצור משהו אחר שהוא שלי".

אל תתבלבלו, לא מדובר בנער חסר תרבות שבא להפוך סדרי עולם. רוסטינג מוקיר מסורת "אני יושב הרבה בארכיון של בית בלמיין, מסתכל על דגמי עבר. אני שואב מהם השראה, אבל חייב להכניס להם את החותם האישי שלי". בית בלמיין נוסד ב-1945 על ידי פייר בלמיין, שעיצב הוט קוטור לאצולת פריז. "אז אין יותר מאדם ז'ולי, אשת חברה נוצצת משנות החמישים. העולם השתנה ואני צריך לשקף את הדור החדש, עם זיקה למה שהיה".

רוסטינג גילה קהל לקוחות חדש, שמוכן להוציא הרבה כסף על בגדי איכות, שמפרגן לעצמו, והרעיון לקחת לקמפיין את קים קרדשיאן וקנייה ווסט נולד במוחו היצירתי. הבולטת בין מעריצותיו היא הזמרת ריהנה, שהפכה להיות מוזה ואורחת כבוד בתצוגות. "מה שאני אוהב אצל ריהנה זה שהיא והבגד הופכים לישות אחת. בעיני היא סופר מודל. כשאני מסתכל למשל בשמלה ישנה של ורסצ'ה ומתפעל – אני מגלה בסוף שאני בעיקר מסתכל על קלאודיה שיפר. אצל ריהנה זה לא קורה. כשהיא לובשת את הבגד הוא הופך לריהנה, ולהיפך. זהות אחת".

    הירשמו לניוזלטר!

    רוצים להתעדכן בכל הקופונים והמבצעים על כל החדש והנוצץ בעולם הקוסמטיקה והטיפוח?
    רוצים לשמוע על כל המתכונים והטיפים הכי מיוחדים וטעימים בעולם הקולינריה? הירשמו עכשיו!

    טואלטיקה
    עדכונים שוטפים
    על עולם טיפוח
    הפרט והבית
    בחר
    יופי וקוסמטיקה
    עדכונים שוטפים על
    החדש והנוצץ
    ופעילויות שאתם
    חייבים לדעת עליהן
    בעולם היופי
    בחר
    מזון
    עדכונים חמים על
    מוצרים חדשים,
    פעילויות מדליקות
    ומתכונים שווים בעולם
    הקולינריה
    בחר
    קמעונאים
    עדכונים שוטפים על
    מוצרים חדשים,
    פעילויות שיווקיות
    ומידע קמעונאי חשוב
    בחר

    * ניתן לבחור יותר מניוזלטר אחד

    קראתי ואני מסכים לתנאי הפרטיות ולתקנון החברה. היני מאשר קבלת חומר פרסומי.

    קראתי ואני מסכימ/ה לתנאי הפרטיותולתקנון החברה.
    היני מאשר/ת קבלת חומר פרסומי.

    הרשמו לניוזלטר