
טוטאלי ביוטי | ראיון קצרצר עם מוטי רייף על יריד הביוטי סיטי בשבוע הבא
מה לא נאמר על הקשר בין אופנה לבישום..
מעצבי העל הבינלאומיים השכילו להבין שאת המגע הסופי למראה מעניק הניחוח. הבושם כמשלים המראה, מעין חתימה אישית שמגדירה את האישיות שלה או שלו.
לצד קולקציות האופנה משיקים בתי האופנה הגדולים מדי שנה קולקציית ניחוחות, שמתכתבת על פי רוב עם הטרנד האופנתית. כך מעצב העל מארק ג׳ייקובס השיק את הבושם הפטישיסטי "דקדנס״ לצד אוסף לבוש הכולל רקמות מוזהבות, קטיפה, שפע משחית. איסי מיאקי משלב את הכמיהה שלו לעולמות התנועה והטבע בבשמים המינימליסטיים שלו, המקפלים תווי מים ופרחי מים ונרסיסו רודריגז עיצב קולקציה בגוני ניוד ופודרה שהלמה בדיוק את הניחוח של הבושם poudre.
ביוטי סיטי 2016 , בניהול האמנותי של מוטי רייף, חובק את כל עולמות התוכן של האישה. פאנלים בנושא גיל, נשיות, יופי, העצמה, איפור והמון המון תצוגות אופנה.
מוטי רייף, מהו בעיניך הקשר בין עולמות הבישום והאופנה?
״כפי שבגד שאישה לובשת מחולל סביבה אווירה אישית ומיוחדת, כך הבושם שלה מספר דרך חוש הריח משהו עליה ועל האווירה שהיא יוצרת. זה יכול אווירה יומיומית וקלילה, עד דרמטית או אקזוטית״.
איך זה יבוא לידי ביטוי בביוטי סיטי?
״בנוסף לתצוגות האופנה הגדולות שיתקיימו לאורך כל ימי הביטוי סיטי -תתקיים תצוגת אופנה שכל כולה מחווה לעולמות הבישום. 19 מעצבי אופנה מציגים דגמים בהשראת ניחוחות שהם אוהבים. נמצא שם את גדעון אוברזון, רימה רומונו, עידן לרוס, ליהי הוד,רזיאלה גרשון, דני מזרחי, יואב ריש, נעמה בצלאל, סאמפל, מעוז דהאן, הלן לוקאש ועוד״.
אירוע הביוטי של השנה – ביוטי סיטי 2016 5-8.7.2016 גני התערוכה ת"א