הלב של bebe | על הקוד הגנטי של בית האופנה
מי? היה זה מאני מאשוף, איש עסקים ממוצא אירני בעל חזון, שהקים ב-1976 את הבוטיק הראשון תחת השם bebe בסן פרנסיסקו. השם נבחר בהשראת המשפט האלמותי של המלט, גיבור המחזה של שייקספיר: to be or not to be.
מה? מותג האופנה פונה לנשים בגילאי 21-45, מודרניות, טרנדיות, מתוחכמות ועם ראש טוב. כאלה שלא פוחדות להיראות סקסיות.
כמה? הבוטיק הקטן והטרנדי הלך וצמח וכיום יש 397 חניות ברחבי העולם!
איך? המותג bebe לא מפסיק להתפתח. ב-2008 עוצב קו ספורט טרנדי; ב-2009 הוקם קו חצוף לנערות תחת השם PH8, וב-2012 ליין מיוחד לכלות. בנוסף יש סדרות של אקססוריז – תיקים וחגורות, תכשיטים וכמובן בישום.
סלבס. סלינה גומז, מאדונה, אדל אוהבות ללבוש bebe.
ניחוחות. הפכו לחלק מהקולקציה של בית האופנה. זה התחיל ב-2009 עם הניחוח הפרחוני bebe בבקבוק בצורת לב, שכבש לבבות. שנה מאוחר יותר יצא bebe sheer, ב-2011 הושק לב הזהב gold, ב-2012 השתנה הבקבוק ועוצב כלולאת האינסוף עם ההשקה של wishes & dreams, ואחריו הופיע ניחוח התשוקה bebe desire.










