שסטוביץ סיפור של אהבת אם

סיפור של אהבת אם

04-02-2015

על סדרת בקבוקי הבושם אקלה דה ארפז' מבית לאנוון מוטבע אימג' שהפך לאייקון המלווה את הבושם.

 

הניחוח נרקח לראשונה ב-1927 על ידי ג'יין לאנוון שהעניקה אותו כמתנה ליום ההולדת ה-30 של בתה מארי בלאנש. היא פנתה למעצב פול לירבה שיצר איור בסגנון ארט דקו, שבו אם מלטפת ברוך את ראש בתה, בתנוחה מלאת אושר ואהבה. אושר פשוט, כמו פריחת ורדים ויסמין המאפיינים את הניחוח. כך נולד המיתוס המכונן של המותג, שהפך לחלק מה-DNA של בית לאנוון.

 

75 שנה מאוחר יותר העז המעצב אלבר אלבז להשתעשע בחן עם הבקבוק המיתולגי, ויצר כמה גירסאות הומוריסטיות.

הירשמו לניוזלטר!
רוצים להתעדכן בכל הקופונים והמבצעים על כל החדש והנוצץ בעולם הקוסמטיקה והטיפוח?
רוצים לשמוע על כל המתכונים והטיפים הכי מיוחדים וטעימים בעולם הקולינריה? הירשמו עכשיו!

 
טואלטיקה
עדכונים שוטפים
על עולם טיפוח
הפרט והבית
בחר
 
יופי וקוסמטיקה
עדכונים שוטפים על
החדש והנוצץ
ופעילויות שאתם
חייבים לדעת עליהן
בעולם היופי
בחר
 
מזון
עדכונים חמים על
מוצרים חדשים,
פעילויות מדליקות
ומתכונים שווים בעולם
הקולינריה
בחר
 
קמעונאים
עדכונים שוטפים על
מוצרים חדשים,
פעילויות שיווקיות
ומידע קמעונאי חשוב
בחר

* ניתן לבחור יותר מניוזלטר אחד
 קראתי ואני מסכים לתנאי הפרטיות ולתקנון החברה. היני מאשר קבלת חומר פרסומי.
קראתי ואני מסכימ/ה לתנאי הפרטיות ולתקנון החברה.
היני מאשר/ת קבלת חומר פרסומי.

הרשמו לניוזלטר