שסטוביץ סטייל מדור לדור

סטייל מדור לדור

04-02-2015

למותג העל הצרפתי, לאנוון, יש כבוד גדול למורשת ארוכת שנים, והנושא הזה מלווה את היצירה המופתית של בית האופנה היוקרתי בכל פריט ופריט. משמלת ערב הדורה ועד עיצוב ניחוח. הבושם  Éclat d’Arpège,  מלווה את בית האופנה כבר 100 שנים, והפך לאגדה.

 

הכל התחיל כשג'יין לאנוון התחילה לעצב בגדים לבתה הקטנה, ואחר כך לחברותיה ואז לאימהות שלהן… ההצלחה הייתה עצומה, וב-1909 היא הקימה את בית האופנה. כך התחיל סיפור אהבה לעולם האופנה, סיפור שהלך וגדל. הבושם הראשון Arpege עוצב ברוח ארט דקו, כשדמות האם והבת מוטבעות בה בעדינות. המוטיבים של אהבה, רכות ונשיות, המשיכו ללוות את העולם היצירתי של ג'ין לאנווין גם בבושם הבא Éclat d’Arpège,.

 

Éclat d’Arpège, הפך להצלחה מסחררת בכל העולם, וסימל את הסטייל הצרפתי הנצחי. הניחוח הייחודי כבש נשים באשר הן. אמהות העבירו אותו לבנותיהן, כירושה שעוברת מדור לדור. הניחוח הפרחוני, האלגנטי והרך נשמר בבקבוק הסגול הקלאסי, והתעדכן עם רוח הזמן. ובדיוק כמו שבית האופנה, בניצוחו של מעצב העל אלבר אלבז – משמר את המורשת של שושלת לאנוון, כך גם עוצמת הבושם של מפגישה בין עוצמת העבר לעתיד שבפתח.

 

בתמונה: Dufau portrait de Jeanne Lanvin by Clémentine Hélène Dufau

הירשמו לניוזלטר!
רוצים להתעדכן בכל הקופונים והמבצעים על כל החדש והנוצץ בעולם הקוסמטיקה והטיפוח?
רוצים לשמוע על כל המתכונים והטיפים הכי מיוחדים וטעימים בעולם הקולינריה? הירשמו עכשיו!

 
טואלטיקה
עדכונים שוטפים
על עולם טיפוח
הפרט והבית
בחר
 
יופי וקוסמטיקה
עדכונים שוטפים על
החדש והנוצץ
ופעילויות שאתם
חייבים לדעת עליהן
בעולם היופי
בחר
 
מזון
עדכונים חמים על
מוצרים חדשים,
פעילויות מדליקות
ומתכונים שווים בעולם
הקולינריה
בחר
 
קמעונאים
עדכונים שוטפים על
מוצרים חדשים,
פעילויות שיווקיות
ומידע קמעונאי חשוב
בחר

* ניתן לבחור יותר מניוזלטר אחד
 קראתי ואני מסכים לתנאי הפרטיות ולתקנון החברה. היני מאשר קבלת חומר פרסומי.
קראתי ואני מסכימ/ה לתנאי הפרטיות ולתקנון החברה.
היני מאשר/ת קבלת חומר פרסומי.

הרשמו לניוזלטר