שסטוביץ הניחוח הוא החתימה האישית של האישה | ראיון עם נרסיסו רודריגז

הניחוח הוא החתימה האישית של האישה | ראיון עם נרסיסו רודריגז

24-03-2015

מעצב האופנה האמריקאי ממוצא קובני מעתיר על הבשמים שהוא יוצר את תפיסת עולמו העיצובית: נשיות מתפרצת ומתוחכמת, כוח ומיסתורין. ראיון.

 

מהי ההגדרה שלך לנשיות?

"נשיות חייבת לנבוע  מבפנים, רק כך היא משדרת אותנטיות. נשיות היא תכונה נצחית, שצוברת עוצמה וביטחון במהלך חייה של כל אישה, עד שהיא הופכת לחלק ממנה. אני מאמין, שנשים צריכות להיות מודעות לעצמן, לשדר נשיות ולחגוג אותה. נשיות היא איזון של  מודעות עצמית של אופי וחוזק, ביטחון ותבונה, יחד עם חן, יופי, אינטליגנציה רִגשית, אינטואיציה ופגיעות".

 

איך אתה, כמעצב, חושף את היופי הפנימי שבכל אישה?

"אין לי נוסחה. תפיסת העולם שלי אומרת שכל אישה היא מיוחדת, ומה שאני מנסה לעשות הוא להביט בה ולהקשיב לה, כדי לדעת 'מה הסיפור שלה, התכונות האישיות שלה, אני מנסה להעצים ולהדגיש אותן. כשאני מצליח – אישה תיראה טוב באופן טבעי, תרגיש יותר בטוחה בעצמה, סקסית יותר, ללא כל קשר למה שהיא תלבש. זוהי תמצית היופי".

 

כיצד יכול ניחוח לעורר רגש אמיתי?

"אסור שבניחוח תהיה אמירה אגרסיבית. הוא צריך לעורר רגשות אישיים ולשקף את מי שהתבשם בו. הוא חייב להיות מסתורי במקצת וקסום, כך שיהווה משהו ייחודי לכל אישה ואישה".

 

מה המשמעות של "יופי נִצחי" עבורך?

יופי נִצחי הוא זוהר מוּלָד, חושניות וחן שנובעים מהאני הפנימי של אישה; זה יופי חסר-גיל וקלאסי. ניחוח צריך להיות מתאים לתקופה מסוימת בחייה של אישה, אך תמיד רלוונטי במשך הזמן החולף".

 

איזה מקום יש לחן ולחושניות בעולמך?

"שניהם מושגים המתארים את תמצית הנשיות בעצמה. יופי אמיתי, חושניות וחן הם מושגים יותר מרומזים, בני-חלוף ומופשטים. יש כאן דואליות בכמה מישורים: אלמנטים של הצד האפל מול הצד הבהיר יותר, גולמי לעומת מעודן, פנימי וחיצוני. סוגים כאלה של ניגודים הופכים כל אישה למסקרנת ומסתורית".

 

מה משך אותך ליצור קולקציית בשמים?

"ניחוח יכול לזרוק אותך לזמן אחר, לזיכרון של תקופה, למצב רוח. אין שום דבר דומה לזה. ניחוח זו החתימה האישית ביותר של אישה! רציתי ליצור בושם כאות לכבוד הגדול שאני רוחש כלפי נשים באשר הן. נזה נראה לי חלק ממהלך טבעי, שאחרי עיצוב בגדים שיגבירו את היופי והחושניות הטבעיים של אישה, יהיה אפשר לעשות את אותו הדבר עם בושם, להעצים עוד יותר את הכוח הטבעי שלה ".

 

מה בעיניך הכי חשוב בתהליך יצירת בושם?

"מה שמרתק אותי ומעורר בי השראה הוא הטבע הדואלי של אישה – האינטימי והאניגמטי, הפשוט והמורכב. המטרה היא לתפוס את הדואליות הזו של היבטי האישה המודרנית: תשוקותיה, יופיה, החן שלה, האנרגיה והרוח שלה".

 

בחרת במושק כחתימת המותג. איך הגעת לזה?

"הבושם הראשון שלנו, For Her eau de toilette, קיבל את השראתו מאישה אחת ומיוחדת ומהבושם שבו נהגה להשתמש, שהיה מושק. עם הזמן, ברור שקיבלתי השראה מנשים רבות, מוזות רבות – אך מושק, בכל הווריאציות שלו , נותר ההשראה הראשונית שלי. בסופו של דבר, עבורי, לקולקציה של For Her יש עומק נצחי וריחני שהוא גם מאוד אישי ואינטימי".

 

מה יש בחומר הגולמי שעורר בך השראה כה גדולה?

"מושק היה הבושם האישי שלי במשך שנים רבות, בזכות  תכונותיו הייחודיות, הגולמיות והחושניות שבו. במושק יש משהו מאוד כספיתי, ויכולת לשקף את התכונות הטבעיות של מי שמתבשם בו, כך שהוא יריח שונה בהתאם לכימיה האישית של האדם. בנוסף, יש במושק תכונה של ניגודים שאני נמשך אליהם, והם חלק מתפיסת עולמי האסתטי. הגולמיות של מושק נראית לכאורה אלמנטרית, ארצית וקלאסית, וזהו אתגר עצום להפוך אותו למשהו אלגנטי, מעודן ומתוחכם מבלי לאבד את טבעו הגולמי".

 

איך היית מגדיר את הזוהר של מושק, הכוח של מושק?  

"מושק הוא כמו התמכרות. כוחו אינטלקטואלי וגם רגשי, עם זאת הוא אינו משתלט; הוא עדין. מה שמרתק בנוגע לבשמים, זו העובדה כי הם מגיבים לאישיות האינדיבידואלית של כל אחד בצורה שלא ראיתי קודם לכן; כל עור יקבל את הבושם בצורה שונה. במילים אחרות, לאישה יש גרסה מותאמת אישית משלה לבושם שיצרתי, ששורשיו ברעיונות שלי, בתשוקה שלי שנמזגו לתוך בקבוק".

 

עד כמה חשוב לך עיצוב הבקבוק?

"חשוב באותה המידה כמו הבושם עצמו. לצורת הבקבוק של הבושם For Her רציתי צורה מאוד פשוטה וטהורה אז עיצבתי מלבן פשוט וקלאסי. התוצאה הסופית היא זוהר שמגיע מבפנים,  שקיפות חלקית מאוד מרוסנת וגרפית".

 

הירשמו לניוזלטר!
רוצים להתעדכן בכל הקופונים והמבצעים על כל החדש והנוצץ בעולם הקוסמטיקה והטיפוח?
רוצים לשמוע על כל המתכונים והטיפים הכי מיוחדים וטעימים בעולם הקולינריה? הירשמו עכשיו!

 
טואלטיקה
עדכונים שוטפים
על עולם טיפוח
הפרט והבית
בחר
 
יופי וקוסמטיקה
עדכונים שוטפים על
החדש והנוצץ
ופעילויות שאתם
חייבים לדעת עליהן
בעולם היופי
בחר
 
מזון
עדכונים חמים על
מוצרים חדשים,
פעילויות מדליקות
ומתכונים שווים בעולם
הקולינריה
בחר
 
קמעונאים
עדכונים שוטפים על
מוצרים חדשים,
פעילויות שיווקיות
ומידע קמעונאי חשוב
בחר

* ניתן לבחור יותר מניוזלטר אחד
 קראתי ואני מסכים לתנאי הפרטיות ולתקנון החברה. היני מאשר קבלת חומר פרסומי.
קראתי ואני מסכימ/ה לתנאי הפרטיות ולתקנון החברה.
היני מאשר/ת קבלת חומר פרסומי.

הרשמו לניוזלטר