שסטוביץ מון בלאן – סיפור הצלחה

מון בלאן – סיפור הצלחה

11-12-2014

קרוב למאה שנה מהווה המותג MONT BLANC דוגמה לאמנות היצירה, שלמות ויוקרה חסרת פשרות. פסגתו עטורת השלגים של ההר הנישא MONT BLANC שעל שמה נקרא המותג, היא סמל לאיכות הגבוהה של מוצרי המותג שעליהם מוטבע הכוכב הלבן הבוהק.

מונן בלאן הוא מותג בעל מורשת ארוכת שנים. ובעוד העולם מתפתח במהירות הולכת וגדלה, ערכי המסורת של האמנות מתפתחים עם הזמן ועמם משתכללים ערכים של השקפה, הרגשה, מראה חיצוני ותרבות. כל מוצרי MONT BLANC שיוצרו במשך השנים נשענים על הערכים הללו, למן ה-Meisterstück –העט הנובע הקלאסי, ועד לניחוחות היוקרתיים של המותג, הנם תוצאה ישירה של המסורת המיוחדת של MONT BLANC בשילוב עבודה של מעצבים ובשמים שהפיקו מוצר בעל שם נצחי לדורות.

בשמי המותג מון בלאן שווקו בעבר בארץ. בשנת 2012 עבר השיווק לחברת ש.שסטוביץ, ותוך שנתיים הפכו להצלחה מסחררת ואהובים מאוד על הקהל הישראלי.

 האתגר: להפוך למותג מוביל

שוק הבישום בישראל הינו שוק רווי מותגים ובו תחרות רבה. האתגר הגדול היה להפוך את מון בלאן למותג אהוב, מוביל ונחשק בקרב הגברים הישראלים, זאת לאור התחרות בשוק.

התחרות בישראל מושפעת רבות מתמחור, מותגים רבים מוזילים את מחיריהם ובכך גם את דימוי המותגים. המטרה שלנו הייתה להפוך את מון בלאן למותג מוביל בשוק הבישום, אך בד בבד  לשמור על מיצוב את המותג כיוקרתי ואלגנטי, ללא התפשרות על ערכיו.

 

המהלך האסטרטגי והשיווקי

בשנת 2012 הושק הבושם מון בלאן לג'נד בישראל. מבחינה אסטרטגית, יצאנו להשקה עם תוכנית שנתית התומכת במותג לאורך כל השנה, ולא רק בגל ראשון. מטרת התוכנית השיווקית הייתה להגדיל את המודעות למותג, ובעקיפין את המכירות שלו, באסטרטגיה של 360 מעלות: שימוש קבוע בכל אמצעי התקשורת השיווקית על מנת להגיע ליעד. השתמשנו בפעילות יחסי ציבור, שילוט חוצות, חסויות ברדיו, סרטונים באולמות הקולנוע, ובפעילות מתוגברת בנקודת המכירה: מתנות לצרכן, חלוקת דוגמיות, שולחנות תצוגה בחנויות, מסגרות מדף ועוד.

יועצות היופי בחנויות הפארם בכל רחבי הארץ מהוות אף הן כוח חשוב ומרכזי בהצלחת מון בלאן לג'נד. הן תודרכו באופן מעמיק על הבושם החדש ולמדו לזהות את קהל היעד והתאים לו את הניחוח היוקרתי והאלגנטי.

והתוצאות לא איחרו להגיע…. מאז ההשקה בשנת 2012, ישנו גידול קבוע במותג לאורך השנים, שממשיך עד היום. בזכות האסטרטגיה השיווקית והוצאתה לפועל, המותג הולך ונבנה בארץ ורוכש לעצמו קהל לקוחות נאמן.

במאי 2014 נוספה למון בלאן סדרה נוספת: מון בלאן אמבלם (EMBLEM). ההשקה לוותה בקמפיין שילוט חוצות ופעילות בנקודות המכירה. גם בהשקה זו, יועצות היופי שלנו התגייסו לטובת הצלחת הסדרה. ההשקה הפכה להצלחה מסחררת, בזכות הניחוח הגברי והאלגנטי והקמפיין המוצלח, ורשמה מכירות יפות מאוד, כל זאת מבלי לפגוע בבושם הקודם, מון בלאן לג'נד האהוב.

 התוצאות

מונן בלאן הפך להיות מותג מבוקש המהווה סמל סטטוס בקרב קהל המטרה, והניחוח המועדף על הגבר הישראלי, זאת ללא התפשרות על ערכי המותג, המייצגים מורשת, יוקרה ואלגנטיות.

בשמי המותג נמכרים בנקודות המכירה הנבחרות בארץ ובדיוטי פרי ומדורגים בחמישייה הפותחת של בישום גברים.

בשמי מון בלאן החדשים שהושקו לאחרונה הפכו בין לילה להצלחה מסחררת, שלא פגעה במכירות הסדרות הקודמות.

 אנו גאים במותג העולה ומתפתח, כובש את הפסגות ורוכש קהל לקוחות קבוע ונאמן של גברים. המטרה שלנו – להפוך להיות בושם מס' 1 בארץ!

    הירשמו לניוזלטר!

    רוצים להתעדכן בכל הקופונים והמבצעים על כל החדש והנוצץ בעולם הקוסמטיקה והטיפוח?
    רוצים לשמוע על כל המתכונים והטיפים הכי מיוחדים וטעימים בעולם הקולינריה? הירשמו עכשיו!

    טואלטיקה
    עדכונים שוטפים
    על עולם טיפוח
    הפרט והבית
    בחר
    יופי וקוסמטיקה
    עדכונים שוטפים על
    החדש והנוצץ
    ופעילויות שאתם
    חייבים לדעת עליהן
    בעולם היופי
    בחר
    מזון
    עדכונים חמים על
    מוצרים חדשים,
    פעילויות מדליקות
    ומתכונים שווים בעולם
    הקולינריה
    בחר
    קמעונאים
    עדכונים שוטפים על
    מוצרים חדשים,
    פעילויות שיווקיות
    ומידע קמעונאי חשוב
    בחר

    * ניתן לבחור יותר מניוזלטר אחד

    קראתי ואני מסכים לתנאי הפרטיות ולתקנון החברה. היני מאשר קבלת חומר פרסומי.

    קראתי ואני מסכימ/ה לתנאי הפרטיותולתקנון החברה.
    היני מאשר/ת קבלת חומר פרסומי.

    הרשמו לניוזלטר