שסטוביץ כך תמצאי את המסקרה שהכי מתאימה לך. כנסי

כך תמצאי את המסקרה שהכי מתאימה לך. כנסי

23-11-2016

כשזה מגיע לריסים שלנו, כל אחת רוצה משהו אחר: מריסים ארוכים במראה טבעי ועד ריסים מודגשים במראה דרמטי. עם הסדרה החדשה של רבלון, כל אחת יכולה למצוא את מבוקשה: 4 מסקרות ייעודיות המספקות 4 תוצאות שונות של מראות ריסים.

מחקר מקיף פילח את הצרכים והדרישות של נשים שונות וממנו עלה שלנשים יש ארבע דרישות מרכזיות מהמסקרה שלהן. מתברר שלא משנה בת כמה את, רוב הסיכויים שאת מעוניינת בריסים שהם ארוכים, בעלי נפח, מודגשים ושופעים. הריסים מהווים מסגרת לאיזור העיניים ונשאלת השאלה האם את מעדיפה לוק דרמטי ומלא נוכחות או שאת מעדיפה מראה טבעי אך מחמיא? אחרי שהחלטת איזה לוק את רוצה להשיג, קראי את המדריך שהכנו לך וכך תוכלי לדעת לבחור ולהתאים לעצמך את המסקרה שמתאימה לך במדויק:

 

מראה הריסים שאת רוצה: ריסים ארוכים, במראה טבעי ובגוון קטיפתי

המסקרה האולטימטיבית שלך: מסקרת SUPER LENGTH. המסקרה מגיעה עם נוסחה חדשנית להארכת הריסים שיוצרת מראה ריסים מוארך בקלות ובמהירות רבה.

המבנה המחודד של המברשת החדשה מאפשר ציפוי מלא לכל ריס וריס – עד הריסים הקטנים ביותר! המברשת מחליקה בקלות את שערות הריסים במטרה לקבל ריסים ארוכים, במראה וגוון וקטיפתי. המסקרה זמינה בצבע שחור.

ירוק

מראה הריסים שאת רוצה: ריסים בעלי נפח, במראה דרמטי ועשיר

המסקרה האולטימטיבית שלך: מסקרת ULTRA VOLUME. המסקרה מגיעה עם נוסחת ייצוב חדשנית ומתקדמת שיוצרת נפח רב לריסים. המסקרה מתאימה למי שרוצה מראה של ריסים גדולים ומודגשים במיוחד. המסקרה מגיעה עם מברשת ייחודית, בעלת 3 חריצים הסופגים לתוכם פורמולה ייחודית שמעניקה נפח מיידי לריסים. מבנה המברשת מאופיין בזיפים קצרים וארוכים המסרקים ביחד ובנפרד כל ריס וריס וגם מונעים את התופעה המרגיזה המוכרת מעולם המסקרה: גושים מיותרים.  המסקרה זמינה בגווני שחור חזק וחום מושחר.

ורוד

מראה הריסים שאת רוצה: ריסים במראה שופע עם נפח ואורך

המסקרה האולטימטיבית שלך:  מסקרת VOLUME+LENGTH . אם את אוהבת את הריסים שלך כשהם נראים שופעים, ארוכים ויפים, זוהי המסקרה האולטימטיבית עבורך. בנוסף לנוסחת המסקרה שהיא עתירת ברק יש לה מברשת המרובעת שבאמצעותה ניתן להשיג נפח ואורך מרבי לריסים ולקבל לוק מרשים.  בנוסף, המסקרה מצטיינת בעמידות של המראה והצבע לאורך זמן. המסקרה זמינה בצבע שחור קלאסי עם פיגמנט עשיר במיוחד.

כחול

מראה הריסים שאת רוצה: מגוון!

המסקרה האולטימטיבית שלך: מסקרת ALL-IN-ONE מגיעה עם נוסחה חדשה שמצליחה לספק 5 אפשרויות לטיפוח מראה הריסים. אם את רוצה בכל פעם מראה ריסים אחר, זוהי המסקרה בשבילך. מסקרה שמצליחה ליצור יצירת נפח, הארכת ריסים, עיצוב הריסים, הרמת הריסים ומשיכת צבע אינטנסיבית לריסים. המסקרה החדשה כוללת מברשת קטנת מידות אך רבת עוצמה בעלת קצה אובאלי ייחודי למריחה קלה וליצירת מראה ריסים גדולים ומודגשים. המסקרה זמינה בגווני שחור חזק וחום מושחר.

אדום

 

אז איזו מסקרה שלך?

שימי לב עכשיו כל סדרת המסקרות במבצע בנקודות מכירה נבחרות ב-49.90 ש"ח ובדראגסטור אונליין.

    הירשמו לניוזלטר!

    רוצים להתעדכן בכל הקופונים והמבצעים על כל החדש והנוצץ בעולם הקוסמטיקה והטיפוח?
    רוצים לשמוע על כל המתכונים והטיפים הכי מיוחדים וטעימים בעולם הקולינריה? הירשמו עכשיו!

    טואלטיקה
    עדכונים שוטפים
    על עולם טיפוח
    הפרט והבית
    בחר
    יופי וקוסמטיקה
    עדכונים שוטפים על
    החדש והנוצץ
    ופעילויות שאתם
    חייבים לדעת עליהן
    בעולם היופי
    בחר
    מזון
    עדכונים חמים על
    מוצרים חדשים,
    פעילויות מדליקות
    ומתכונים שווים בעולם
    הקולינריה
    בחר
    קמעונאים
    עדכונים שוטפים על
    מוצרים חדשים,
    פעילויות שיווקיות
    ומידע קמעונאי חשוב
    בחר

    * ניתן לבחור יותר מניוזלטר אחד

    קראתי ואני מסכים לתנאי הפרטיות ולתקנון החברה. היני מאשר קבלת חומר פרסומי.

    קראתי ואני מסכימ/ה לתנאי הפרטיותולתקנון החברה.
    היני מאשר/ת קבלת חומר פרסומי.

    הרשמו לניוזלטר