שסטוביץ שיק היידרו – סיפור הצלחה

שיק היידרו – סיפור הצלחה

25-01-2015

שיק היידרו- רעננות לפנים!

קטגוריית הגילוח בישראל נאמדת בכ-120 מיליון ₪ ומחולקת לכמה סגמנטים: מכשירים וסכיני גילוח לגברים, מכשירי גילוח חד פעמיים לגברים, מכשירים וסכיני גילוח לנשים, מכשירי גילוח חד פעמיים לנשים. בנוסף, קיים שוק ההכנה לגילוח (ג'ל גילוח) שנאמד בכ-35 מיליון ₪ בשנה.

ב-2007 נכנסה שיק Schick לישראל כמתחרה למותג המוביל והבלעדי בזמנו בשוק, והשיקה מגוון מוצרי גילוח חד פעמיים לנשים ולגברים וסכין גילוח רב פעמית לגברים, שיק קוואטרו.

האתגר: מענה תחרותי עם סכין איכותי

ב-2012 הושק סכין הגילוח החדש לגברים, שיק היידרו, שנתן מענה תחרותי למחירי המותג הקיים והציע לצרכן סכין איכותי, לגילוח חלק ונוח, המותיר תחושה של רעננות לפנים.

 לשיק היידרו 5 טכנולוגיות מהפכניות, אשר הפכו אותה לשם דבר בשוק סכיני הגילוח ברחבי העולם:

  • טכנולוגיית לחות מתקדמת– מאגר לחות במרקם ג'ל, המחזיק פי 2 מפס לחות רגיל ומופרש באמצעות מגע עם מים (מוכח מחקרית) מכיל ויטמיןE  ואלוורה.
  • פטנט של מגני להבים בקצות הסכין המאפשרים את החלקת הסכין בקלות להגנה מרבית והפחתת חיכוך וגירוי בעור.
  • Flip Trimmer– קוצץ ומעצב שיער פנים רב שימושי (בהיידרו 5)- לעיצוב פאות הצד ולגילוח אזורים לא נגישים כמו אזור השפם והפאות.
  • ניקוי להבים יסודי– סכיני Schick Hydro קלים ונוחים לניקוי, הסכין אינו נחסם מהשיער וזאת בזכות שילוב הנדסת אנוש חדשה בלהבים (נבדק בקרב 15,000 בתי אב שמתוכם לא הייתה תלונה אחת).
  • סממן להחלפת הלהב– מועד החלפת הסכינים ברור ונראה לעין- כאשר הג'ל במאגר הלחות נשחק ומתמלא חורים, הלקוח יודע שהגיע הזמן להחליף סכין.
  • ידית אחיזה ארגונומית– להקלה על פעולת הגילוח והחלקה נעימה ויסודית של הסכין על העור. עיצוב הידית ארכה 3 שנות פיתוח!

המהלך השיווקי עסקי

ההשקה של המהלך כללה פעילות שיווקית ענפה בכל נקודות המפגש עם הצרכן – בנקודות המכירה, בפעילות פרסומית ארצית בטלוויזיה ובעיתונות ובאמצעות פעילויות ייחסי ציבור. הסלוגן אשר ליווה את השקת סדרת שיק היידרו – "רעננות לפנים!", בישר כי משהו חדש ומרענן מגיע לעולם הגילוח.

בנוסף, ההשקה לוותה בפעילות קידום מכירות חסרת תקדים- מעל 200,000 מכשירי התנסות חולקו חינם לגברים דרך מגזינים מובילים לגברים, מגזיני כלכלה, אירועי ספורט, אירועי קד"מ ובקופונים דרך רשתות השיווק והפארמים. המטרה לתת לכל גבר להתנסות במכשיר, ללא כל התחייבות, מתוך אמונה שהמוצר ואיכותו מדברים בעד עצמם.

כחודש בלבד לאחר השקת סכין הגילוח הטכנולוגית ומהפכנית "שיק הידרו", השיגה ההשקה את נתוני החדירה הגבוהים ביותר מכל המדינות בהן הושקה הסכין בעולם,

התוצאה: מספר 2 חזק!

שנה לאחר ההשקה עמדנו עם מעל 17% נתח שוק הקטגוריה. כיום כל מכשיר גילוח שלישי שנמכר בישראל הוא של שיק היידרו!

בפברואר 2014 שיק השיקה את מוצר שיק היידרו פאוור סלקט, מכשיר על סוללה עם 3 עוצמות רטט, בעל כל היתרונות של שיק היידרו עם הגילוח הטוב ביותר לעור, מאגר ג'ל הלחות, מגני הלהבים לגילוח קרוב וטכנולוגיית ה flip back לגילוח מדויק וקרוב מתמיד.המכשיר החדש הגדיל את מכירות המותג ואת מכירות הסגמנט סכינים ומכשירים לגברים.

גם כיום, שנתיים לאחר ההשקה של שיק היידרו, שיק משמרת את מעמדה כמספר 2 חזק בשוק וממשיכה לבסס את מעמדה בסגמנטים השונים, עם נתחי שוק הולכים וגדלים בקטגוריה.

 

 

הירשמו לניוזלטר!
רוצים להתעדכן בכל הקופונים והמבצעים על כל החדש והנוצץ בעולם הקוסמטיקה והטיפוח?
רוצים לשמוע על כל המתכונים והטיפים הכי מיוחדים וטעימים בעולם הקולינריה? הירשמו עכשיו!

 
טואלטיקה
עדכונים שוטפים
על עולם טיפוח
הפרט והבית
בחר
 
יופי וקוסמטיקה
עדכונים שוטפים על
החדש והנוצץ
ופעילויות שאתם
חייבים לדעת עליהן
בעולם היופי
בחר
 
מזון
עדכונים חמים על
מוצרים חדשים,
פעילויות מדליקות
ומתכונים שווים בעולם
הקולינריה
בחר
 
קמעונאים
עדכונים שוטפים על
מוצרים חדשים,
פעילויות שיווקיות
ומידע קמעונאי חשוב
בחר

* ניתן לבחור יותר מניוזלטר אחד
 קראתי ואני מסכים לתנאי הפרטיות ולתקנון החברה. היני מאשר קבלת חומר פרסומי.
קראתי ואני מסכימ/ה לתנאי הפרטיות ולתקנון החברה.
היני מאשר/ת קבלת חומר פרסומי.

הרשמו לניוזלטר