שסטוביץ למה לאכול טונה?

למה לאכול טונה?

10-02-2015

הטונה הוא דג עשיר בחלבון ודל בשומן. כמות החלבון בדג טונה ל־100 גרם היא 20-28 גרם . כמות זו של חלבון נחשבת גבוהה מאוד ומספיקה עבור מרבית האנשים כמקור חלבון יחיד בארוחה שלא חייבת להיות גדולה מאוד.

 

שילוב הטונה במסגרת הארוחות בתפריט היומי קלה ונוחה ומאפשרת גיוון רב: הטונה היא חלק בלתי נפרד מכריכים, סלטים, מאפים, תוספות לפיצות ואפילו מוסים…(כן, כן, יש מוס טונה עבור המכורים).

 

אם אתם נמצאים שעות רבות מחוץ לבית – בלימודים, עבודה ואפילו נסיעות וטיולים – קל לקחת בתיק קופסת שימורי טונה ולשלב בארוחה. תתפלאו, אבל יש כאלה שגם בנסיעות לחו"ל מצטיידים בכמה קופסאות טונה במזוודה, רק ליתר ביטחון, למצבים שלא ימצאו חלבון זמין או מילוי מתאים לסנדוויצ'ים.

 

אגב, זה פתרון נוח במיוחד עבור שומרי הכשרות המטיילים בחו"ל שנמנעים מבשרים ועדיין רוצים לספק מקור חלבון יומי פשוט וטעים.

 

באדיבות: שירותי בריאות כללית

הירשמו לניוזלטר!
רוצים להתעדכן בכל הקופונים והמבצעים על כל החדש והנוצץ בעולם הקוסמטיקה והטיפוח?
רוצים לשמוע על כל המתכונים והטיפים הכי מיוחדים וטעימים בעולם הקולינריה? הירשמו עכשיו!

 
טואלטיקה
עדכונים שוטפים
על עולם טיפוח
הפרט והבית
בחר
 
יופי וקוסמטיקה
עדכונים שוטפים על
החדש והנוצץ
ופעילויות שאתם
חייבים לדעת עליהן
בעולם היופי
בחר
 
מזון
עדכונים חמים על
מוצרים חדשים,
פעילויות מדליקות
ומתכונים שווים בעולם
הקולינריה
בחר
 
קמעונאים
עדכונים שוטפים על
מוצרים חדשים,
פעילויות שיווקיות
ומידע קמעונאי חשוב
בחר

* ניתן לבחור יותר מניוזלטר אחד
 קראתי ואני מסכים לתנאי הפרטיות ולתקנון החברה. היני מאשר קבלת חומר פרסומי.
קראתי ואני מסכימ/ה לתנאי הפרטיות ולתקנון החברה.
היני מאשר/ת קבלת חומר פרסומי.

הרשמו לניוזלטר